Cервіс доставки їжі Ракета вимагає видалити згадки бренду з розслідування про його власників

|
Версия для печатиВерсия для печати

 У коментарі «Детектору медіа» Станіслав Юрасов зазначив, що редакція не буде видаляти згадки бренду з опублікованого матеріалу.

Головред видання dev.ua Станіслав Юрасов повідомив, що сервіс доставки їжі Rocket вимагає видалити всі згадки бренду в опублікованому розслідуванні про «гучну справу щодо шахрайства у Європі з використанням псевдоінвестиційних майданчиків».

Зокрема, на електронну пошту видання надійшла претензія на ім’я Юрасова і його видавця від юристів компанії «А.С.А. Груп», які діють від імені компанії «Рокет Делівері» (сервіс доставки їжі Rocket).

Претензія стосується редакційного розслідування dev.ua «Той-кого-не-можна-називати. Як інвестор Rocket пов’язаний з гучною справою про шахрайство у Європі».

Матеріал від 1 вересня 2021 року розповідає про розслідування німецькою прокуратурою справи про шахрайство, до якої були залучені українські правоохоронні органи через Interpol. Стаття ґрунтується на відкритих джерелах.

У числі перерахованих німецькою прокуратурою, можливо, причетних до справи осіб – громадяни України та Ізраїлю. Серед них – Тимур Рохлін, який інвестував у 2019 році в сервіс доставки їжі Rocket.

«Полягала (афера. – Ред.) у тому, що громадян вмовляли інвестувати різні активи через псевдоінвестиційні сайти. Гроші згодом не поверталися. Прокуратура Бамберга дала запит в Україну, вказавши в ньому низку імен, серед яких і Тимур Рохлін, що став у 2019 році інвестором "Рокет Делівері" через компанію "Хоумленд Юкрейн" (відповідні дані збережені в історії змін ЄДР)», – пише редакція.

dev.ua зазначає, що українські правоохоронці, отримавши міжнародний запит, провели обшуки й заарештували низку осіб.

«Крім того, було арештовано майно, яке належало до недавнього часу через підконтрольні компанії Тимуру Рохліну, а у 2020 році було передано на інші компанії, підконтрольні його батькові Ігорю», – пише видання.

Юристи компанії «А.С.А. Груп» вважають, що використання найменування Rocket у статті завдає шкоди діловій репутації компанії «Рокет Делівері».

«Тимур Рохлін не є акціонером або співвласником компанії Rocket, що підтверджується інформацією у відкритих джерелах Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», – йдеться в листі юристів «А.С.А. Груп».

Також юристи стверджують, що «наведені автором відомості в статті не підтверджують здійснення паном Рохліним шахрайських дій або будь-яких інших кримінальних правопорушень чи злочинів, а звинувачення особи в причетності до скоєння злочинів до рішення суду є порушенням презумпції невинуватості».

У свою чергу dev.ua зазначило, що в розслідуванні немає інформації про те, що Тимур Рохлін є акціонером або співвласником «Рокет Делівері» на цей момент.

«У статті йдеться про те, що Тимур інвестував у Ракету у 2019 році, а нинішнім основним бенефіціаром компанії є кіпрська компанія "Тисі Фреш Фуд Лтд", а її кінцевий бенефіціар – Рохлін-старший», – зазначачає редакція dev.ua.

Також «у статті немає даних про те, що Рохлін є фігурантом досудового розслідування, немає даних про те, що українські або німецькі правоохоронці підозрюють його в кримінальних правопорушеннях, також у статті не міститься недостовірна інформація, всі дані взяті з відкритих джерел».

Юристи «А.С.А. Груп» вимагають від dev.ua видалити всі згадки про їхнього клієнта зі статті редакції. В іншому випадку вони звернуться до суду з позовом про захист ділової репутації та вимагатимуть безпосередньо від осіб, зазначених у зверненні, компенсувати завдану моральну шкоду та інші збитки.

У коментарі «Детектору медіа» Станіслав Юрасов зазначив, що редакція не буде видаляти згадки бренду з опублікованого матеріалу.

Після публікації самого матеріалу Рохлін подав заяву до поліції, правоохоронці розпочали кримінальне провадження за статтею, пов’язаною зі «втручанням у приватне життя». Юрасова викликали на допит як свідка, він вже дав показання в цій справі.

Зауважимо, що компанія Rocket одразу після виходу матеріалу озвучила свою позицію щодо розслідування dev.ua. Компанія запевнила, що «завжди працює в рамках закону в країнах своєї присутності».

«Ми не можемо коментувати події, які стосуються третіх осіб – клієнтів, інвесторів та їхніх родичів, проте готові надати будь-яку інформацію стосовно результатів та планів нашого бренду», –  заявила компанія.

Сайт dev.ua запустили в червні 2021 року, видання спеціалізується на визначних явищах та людях у сфері ІТ.

Головредом видання став Станіслав Юрасов, колишній редактор відділу Liga.Tech та ведучий проєкту «Міфоломи» на телеканалі «Україна 24». Інвестором проєкту є видання про ІТ з Білорусі dev.by. 

«Аргумент»

 


Читайте «Аргумент» в Facebook и Twitter

Если вы заметили ошибку, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter.

Важно

Как эффективно контролировать местную власть

Алгоритм из 6 шагов поможет каждому контролировать любых чиновников.

Как эффективно контролировать местную власть

© 2011 «АРГУМЕНТ»
Републикация материалов: для интернет-изданий обязательной является прямая гиперссылка, для печатных изданий - по запросу через электронную почту. Ссылки или гиперссылки, должны быть расположены при использовании текста - в начале используемой информации, при использовании графической информации - непосредственно под объектом заимствования. При републикации в электронных изданиях в каждом случае использования вставлять гиперссылку на главную страницу сайта www.argumentua.com и на страницу размещения соответствующего материала. При любом использовании материалов не допускается изменение оригинального текста. Сокращение или перекомпоновка частей материала допускается, но только в той мере, в какой это не приводит к искажению его смысла.
Редакция не несет ответственности за достоверность рекламных объявлений, размещенных на сайте а также за содержание веб-сайтов, на которые даны гиперссылки. 
Контакт:  [email protected]