Промедведчуківський телеканал 112 розірвав співпрацю з Радіо Свобода

|
Версия для печатиВерсия для печати

Канал «112 Україна» з 20 серпня в односторонньому порядку розірвав співпрацю з Радіо Свобода.

Про це представники телеканалу повідомили в офіційному листі американську Раду директорів мовлення (BBG), що відповідає за розповсюдження програм, передає Радіо Свобода.

Юридичні особи, що представляють «112 Україна», пояснюють це рішення «запуском нових телевізійних проектів, присвячених актуальним подіям суспільно-політичного життя та необхідністю виділення під це телевізійного часу».

«Радіо Свобода/Радіо Вільна Європа висловлює жаль з приводу цього рішення, яке позбавить телеглядачів каналу «112 Україна» ексклюзивних матеріалів наших кореспондентів про події на сході Україні та на міжнародній арені», – заявила речниця Радіо Свобода/Радіо Вільна Європа Джоанна Левісон.

«Наша місія полягає у тому, щоб без цензури надавати українцям точну інформацію про серйозні проблеми, з якими вони стикаються. І ми будемо й надалі шукати нових партнерів та платформи для зв’язку з нашою аудиторією», – сказала вона.

Канал «112 Україна» з 2017 року транслював щотижневу телевізійну програму Радіо Свобода «Донбас.Реалії», у співпраці виходили щотижневі проекти «Воєнний Щоденник» і «Завтра».

Глядачі каналу також двічі на тиждень бачили відеоопитування, які кореспонденти Радіо Свобода проводили на окупованих теренах Донбасу.

Проект «Донбас Реалії» дозволив збільшити показники каналу в слоті програми в 1,8 рази за аудиторією 18+50+. З січня 2017 року з програмою проконтактувало 7,6 млн. глядачів віком 18+, з програмою «Завтра» з вересня 2017 року - 6,7 мільйонів глядачів віком 18+. Програми не один раз входили до ТОП-5 програм каналу за рейтингом за аудиторією 18+ 50+ (Дані дослідження телевізійної аудиторії належать ІТК, дослідник – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс; дані надав телеканал «112 Україна»).

У червні 2018 року на каналі «112 Україна» змінився головний продюсер. Українські медіа-експерти відтоді помітили зміщення акцентів у редакційній політиці, зокрема різке збільшення цитування українського політика, наближеного до Кремля, Віктора Медведчука.

Канал «112 Україна», створений у 2013 році, декларує незалежність і неупередженість, офіційно його бенефіціарним власником є громадянин Німеччини Едуард Катц.

Радіо Свобода мовить на Україну з 1954 року, після стрімів з Майдану, з 2014 року редакція також зайнялася телевізійним виробництвом. На українських телеканалах виходять програми «Схеми: корупція в деталях», «Ваша Свобода», «Суботнє Інтерв’ю», «Крим.Реалії».

Редакція також готує новини й ефіри на радіо і має спеціальні проекти для жителів окупованих теренів, такі як Радіо Донбас.Реалії і мультимедійну платформу Крим.Реалії.


В тему:

 


Читайте «Аргумент» в Facebook и Twitter

Если вы заметили ошибку, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter.

Важно

Как эффективно контролировать местную власть

Алгоритм из 6 шагов поможет каждому контролировать любых чиновников.

Как эффективно контролировать местную власть

© 2011 «АРГУМЕНТ»
Републикация материалов: для интернет-изданий обязательной является прямая гиперссылка, для печатных изданий - по запросу через электронную почту. Ссылки или гиперссылки, должны быть расположены при использовании текста - в начале используемой информации, при использовании графической информации - непосредственно под объектом заимствования. При републикации в электронных изданиях в каждом случае использования вставлять гиперссылку на главную страницу сайта www.argumentua.com и на страницу размещения соответствующего материала. При любом использовании материалов не допускается изменение оригинального текста. Сокращение или перекомпоновка частей материала допускается, но только в той мере, в какой это не приводит к искажению его смысла.
Редакция не несет ответственности за достоверность рекламных объявлений, размещенных на сайте а также за содержание веб-сайтов, на которые даны гиперссылки. 
Контакт:  uargumentum@gmail.com