Ахмєтовські глашатаї вже мовлять в єдиному телемарафоні

|
Версия для печатиВерсия для печати

Створений вихідцями із медіагрупи “Україна” Ріната Ахметова телеканал “Ми – Україна” напрочуд швидко отримав усі ліцензії й дозволи на мовлення та долучився до виробництва телемарафону “Єдині новини” (покищо в нічному слоті). Що свідчить про те, що новостворений канал знайшов порозуміння з офісом президента,  і наразі не має зрозумілих джерел фінансування.

Про це йдеться в матеріалі “Детектора медіа”.

Попри гучні заяви Ахмєтова про вихід з медійного бізнесу, колишні працівники медіагрупи “Україна” перезаснували компанію під схожим брендом, облаштували велику студію та швидко повернулися до виробництва контекту. Як повідомляє видання, команду сформував колишній керівник інформаційної служби каналу “Україна” Юрій Сугак, а директором придбаної компанії “ІТ Інновації” з часткою 76% став Ігор Петренко, який раніше працював із телеканалом “Апостроф”, брав участь у суспільно-політичних програмах як коментатор та був головним редактором онлайн-видання Realist.online. Також він є директором департаменту внутрішньої політики Міжнародного центру перспективних досліджень.

Одне з джерел “Детектора медіа” розповіло, що Петренко співпрацює з керівником офісу президента Андрієм Єрмаком. Хоча прессекретарка Єрмака Дарія Зарівна заявила, що “100% Ігор Петренко не співпрацює з Андрієм Єрмаком як політтехнолог і не залучений до команди його проєктів”.

Водночас, як можна помітити з ефірів, “Ми – Україна” лояльний до Єрмака і детально висвітлює діяльність керівника офісу.

Іншими формальними співвіласниками компанії стали Юрій Сугак, а також телеведучі Олег Панюта, Людмила Добровольська, Олена Цинтила, Ігор Пупков, Володимир Коваленко і Віталій Тарасов з часткою по 3,4-3,5% у кожного (з огляду на загальний статутний капітал 1 тис. гривень, кожен із цих засновників вніс по 34-35 гривень).

Лише 15 жовтня новостворений канал розпочав мовлення на YouTube, а вже 19 жовтня колишні медійники “України” отримали супутникову ліцензію на 10 років, і 3 листопада Нацрада видала новому каналу дозвіл на мовлення у цифровому мультиплексі МХ-2 – без конкурсу, терміном на рік.

При тому що мовлення супутникового каналу коштує 200-300 тис. грн на місяць, а мовлення в Т2 у мультиплексі “Зеонбуду” — приблизно 1,4 млн грн на місяць. Крім того, до суми на розповсюдження слід буде додати входження до мереж найбільших провайдерів кабельного телебачення, витрати на роботу редакції із 200 працівників тощо.

“Під час засідання у членів Нацради не виникло ані запитань, ані сумнівів щодо спроможності команди фінансувати канал. Адже «Ми – Україна», згідно з реєстром, належить журналістам, ведучим та менеджерам. А найбільшу частку 76% має експерт-блогер. Звідки гроші?” – риторично запитує “Детектор медіа”. І як новий канал так легко увійшов до загальнонаціонального телемарафону?

У цьому контексті варто нагадати, що у 2021 році Нацрада відмовила в ліцензії на супутникове мовлення каналу Euronews Ukraine Валіда Арфуша, бо не отримала інформації щодо джерел фінансування каналу. Також незбагненно, чому в телемарафон не взяли канали з так званого “пулу Порошенка” (“Еспресо”, “Прямий”, “5-й”), натомість у “Єдині новини” одразу допустили канал “Ми – Україна”.

Формальні керівники не дали відповіді на запити щодо джерел їхнього фінансування та лобіювання.

Директорка з комунікацій СКМ Наталія Ємченко, реагуючи на чутки про зв’язок між компанією Ахметова та проєктом “Ми – Україна”, озвучила цікавий факт: нібито продакшен працює у приміщенні, яке раніше належало каналу Медведчука. Відомо, що майно каналів Медведчука було конфісковане неназваним силовим відомством “на потреби оборони”.

Інші джерела кажуть, що новостворений канал може отримати (або вже отримав) ту техніку, яка належала “4-му каналу” колишнього нардепа зі “Слуги народу”, колаборанта Олексія Ковальова, вбитого на Херсонщині.

“Підтвердженої інформації про джерела фінансування «Ми – Україна» в «Детектора медіа» немає. В інсайдерських розмовах на ринку говорять про можливі схеми нібито фінансування з бюджету, зокрема через «Енергоатом». Однак жодних підтверджень цьому ми не знайшли. До того ж у новому році канал зможе отримувати гроші офіційно прямо з бюджету — на виробництво марафону закладають чималеньку суму”, – пише видання.

Як відомо, фінансування пропагандистського телемарафону та іншого державного мовлення у 2023 році з державного бюджету складе 1,94 млрд гривень.

Відомо, що до кінця війни новий канал мовитиме в інформаційному форматі, а далі планує додавати розважальний контент.

Неформальний куратор марафону Владислав Матяш, який раніше казав, що не знає про проєкт колишніх медійників Ахметова, тепер у коментарі “ДМ” пояснив, чому їх так легко повернули в “Єдині новини”: “Вони зібралися увійти до нічного слоту, де більшість учасників марафону ставила повтори”.

«Аргумент»


 В тему:


Читайте «Аргумент» в Facebook и Twitter

Если вы заметили ошибку, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter.

Система Orphus

Новини

20:00
У п'ятницю в Україні хмарна погода, де-не-де мокрий сніг
18:50
Картини Айвазовського, вилучені з маєтку Медведчука, можуть передати державі, а можуть... вкрасти
18:22
Рада ЄС затвердила 500 млн євро військової допомоги Україні і 45 млн для тренувальної місії
17:39
Вручено підозри посадовцям щодо відчуження землі в порту Чорноморськ
17:05
На Одещині оголосили підозри екс-віцегубернатору та головній фінансистці
16:32
Суд заарештував на 2 місяці ексзаступника міністра оборони Шаповалова
16:01
АМУ: Рішення суду щодо відсторонення мера Чернігова - загроза демократії в Україні
15:43
Високий Суд Лондона розширив можливості для всесвітнього арешту активів Коломойського та Боголюбова
15:02
ДБР затримало «продавців» військовим продуктів за завищеними цінами. Відео
14:35
Прокурор Києва Кіпер провів новорічні свята з дружиною-росіянкою в Європі, — «Схеми»

Важливо

ЯК ВЕСТИ ПАРТИЗАНСЬКУ ВІЙНУ НА ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЯХ

Міністр оборони Олексій Резніков закликав громадян вести партизанську боротьбу і спалювати тилові колони забезпечення з продовольством і боєприпасами на тимчасово окупованих російськими військами територіях. .

Як вести партизанську війну на тимчасово окупованих територіях

© 2011 «АРГУМЕНТ»
Републікація матеріалів: для інтернет-видань обов'язковим є пряме гіперпосилання, для друкованих видань – за запитом через електронну пошту.Посилання або гіперпосилання повинні бути розташовані при використанні тексту - на початку використовуваної інформації, при використанні графічної інформації - безпосередньо під об'єктом запозичення.. При републікації в електронних виданнях у кожному разі використання вставляти гіперпосилання на головну сторінку сайту argumentua.com та на сторінку розміщення відповідного матеріалу. За будь-якого використання матеріалів не допускається зміна оригінального тексту. Скорочення або перекомпонування частин матеріалу допускається, але тільки в тій мірі, якою це не призводить до спотворення його сенсу.
Редакція не несе відповідальності за достовірність рекламних оголошень, розміщених на сайті, а також за вміст веб-сайтів, на які дано гіперпосилання. 
Контакт:  [email protected]