Хай читають "Правду" та "Известия": від AFP до Spiegel - у росії заблокують сайти понад 80 найвпливовіших видань ЄС

|
Версия для печатиВерсия для печати

У Міністерстві закордонних справ РФ заявили про обмеження в Росії з 25 червня доступу до сайтів 81 європейського видання, які "систематично розповсюджують недостовірну інформацію про хід спеціальної військової операції" (так Кремль вимагає називати війну, яку він веде в Україні).

У зовнішньополітичному відомстві РФ заявили, що рішення стало "відповідним кроком" на дії Ради Євросоюзу, яка 24 червня ухвалила рішення про блокування на території ЄС сайтів чотирьох російських ЗМІ: пропагандистського Voice of Europe, держагентства РІА Новини, а також "Известий" та "Російської" газети".

Під блокування в Росії підпадуть сайти видань із 25 країн ЄС, зокрема Німеччини, Франції, Іспанії, Італії, Чехії, Швеції, Польщі та Фінляндії, Мальти, Ірландії, а також загальноєвропейських ЗМІ.

Серед європейських ЗМІ, що підпали під заборону в РФ, значаться:

Der Spiegel

El Mundo

El País

La Stampa

La Repubblica

телекомпанія RAI (Італія)

Radio France

Die Zeit

Frankfurter Allgemeine Zeitung (faz.net)

Гостелебачення Іспанії Televisión Española

Телеканал Belsat

Irish Times

Helsingin Sanomat

Le Monde

Agence France-Presse

Politico

Euobserver

литовське агентство LRT

естонська версія портала Delfi

держтелерадіокомпанія ORF з Австрії

Ceska Televize

інтернет-портал Seznam Zpravy

словацький портал Dennik N.

"У разі, якщо обмеження щодо російських ЗМІ буде знято, російська сторона також перегляне своє рішення стосовно згаданих медіаоператорів", - зазначили в МЗС РФ.

У середині травня цього року Рада Євросоюзу ухвалила рішення про зупинення мовлення вказаних мас-медіа на своїй території.

"Ці ЗМІ знаходяться під постійним прямим чи непрямим контролем керівництва Російської Федерації і відіграють важливу роль у просуванні та підтримці агресивної війни Росії проти України, а також у дестабілізації обстановки у сусідніх країнах", – йдеться у повідомленні Ради ЄС.

При цьому в організації зазначили, що незважаючи на заборону мовлення, вжитий захід не перешкоджатиме співробітникам зазначених ЗМІ "здійснювати діяльність у ЄС, у тому числі проводити дослідження та брати інтерв'ю".

Раніше Радіо Свобода повідомляло, що незважаючи на введені у березні 2022 року санкції ЄС, у країнах Євросоюзу продовжують своє мовлення прокремлівські ресурси Russia Today та Sputnik.

За даними журналістів, у Євросоюзі з 2022 року заблоковано ресурси зазначених ЗМІ лише російською мовою. Також у ЄС недоступна американська версія сайту Russia Today. У той же час майже через два роки після введених ЄС проти RT і Sputnik санкцій обидва ресурси, як і раніше, мовлять у європейських країнах шістьма мовами: англійською, французькою, німецькою, іспанською, арабською та сербською.

Мовлення Russia Today національними мовами було заборонено в Німеччині, Польщі та країнах Балтії незадовго до початку повномасштабної російської агресії в Україні. У Німеччині заборону трансляції RT пояснили відсутністю ліцензії на мовлення, Польща та балтійські країни відкликали RT ліцензію за власною ініціативою. У березні 2022 року ліцензію на мовлення цього ЗМІ відкликали у Великій Британії.

У грудні 2022 року в рамках дев'ятого пакету антиросійських санкцій ЄС ініціював зупинення ліцензій на мовлення в Європі біля російських каналів НТВ/НТВ "Мир", "Росія-1", РЕН-ТВ та Першого каналу.

Зображення вгорі: а ще в росії є газета "Труд":) Як казали в радянські часи, "В "Правде" нет ізвестий, а в "Известих" нет правды" - росія стрімко повертається в часи пізднього СРСР. Прес-секретар російського диктатора Пєсков якось розповів, що Путін належить до тієї категорії людей, яким «обов'язково хрумку газету взяти в руки».. То хай бере ... Фото з відкритих джерел

«Аргумент»


На цю тему:


Читайте «Аргумент» в Facebook и Twitter

Если вы заметили ошибку, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter.

Система Orphus

Підписка на канал

Важливо

ЯК ВЕСТИ ПАРТИЗАНСЬКУ ВІЙНУ НА ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЯХ

Міністр оборони Олексій Резніков закликав громадян вести партизанську боротьбу і спалювати тилові колони забезпечення з продовольством і боєприпасами на тимчасово окупованих російськими військами територіях. .

Як вести партизанську війну на тимчасово окупованих територіях

© 2011 «АРГУМЕНТ»
Републікація матеріалів: для інтернет-видань обов'язковим є пряме гіперпосилання, для друкованих видань – за запитом через електронну пошту.Посилання або гіперпосилання повинні бути розташовані при використанні тексту - на початку використовуваної інформації, при використанні графічної інформації - безпосередньо під об'єктом запозичення.. При републікації в електронних виданнях у кожному разі використання вставляти гіперпосилання на головну сторінку сайту argumentua.com та на сторінку розміщення відповідного матеріалу. За будь-якого використання матеріалів не допускається зміна оригінального тексту. Скорочення або перекомпонування частин матеріалу допускається, але тільки в тій мірі, якою це не призводить до спотворення його сенсу.
Редакція не несе відповідальності за достовірність рекламних оголошень, розміщених на сайті, а також за вміст веб-сайтів, на які дано гіперпосилання. 
Контакт:  [email protected]