Найбільш розпіарений заступник Єрмака Кирило Тимошенко за допомогою Мінкульту тягне в сім'ю бюджетні гроші

|
Версия для печатиВерсия для печати
Фото дня

«Центр захисту інформаційного простору України» за останній місяць роздав підряди на 83 млн грн на виробництво телевізійних програм у листопаді-грудні для захисту інформаційного простору під час війни з Росією. Про це повідомляється в системі «Прозорро».

Більшість коштів виділено на підтримку каналів, що транслюють телемарафон «Єдині новини» – «Рада», «1+1», ICTV та «Інтер», зазначає видання  «Наші гроші». Не отримали коштів «Суспільне» та новачок ефіру «Ми – Україна».  За словами одного з учасників ринку, отримане фінансування покриває приблизно одномісячне утримання телеканалів. З нового року державне фінансування має збільшитись, оскільки в бюджет заклали до 2 млрд грн на 2023 рік.

Найбільші підряди від держпідприємства Міністерства культури та інформполітики отримало ТОВ «Кінокіт», пов’язане з заступником голови Офісу президента Кирилом Тимошенком. Компанії відписали 24,4 млн грн на відео на тему «День захисників і захисниць України» (5 млн грн) та цикли програм про війну з Росією (19,5 млн грн).

«Кінокіт» з кінця 2021 року виготовляє контент для державного телеканалу «Рада», який є учасником Національного телемарафону. У жовтні 2020 року співвласником компанії «Кінокіт» став колишній генпродюсер «1+1» Володимир Оселедчик, який також є лектором Української кіношколи, яку заснувала дружина Кирила Тимошенка — Альона Тимошенко. У грудні 2021 року, перед перезапуском «Ради», власницею компанії стала акторка з Одеси Юлія Дроздова, а директором — Сергій Самойленко. Як з’ясували журналісти Bihus.info, Дроздова навчалась в Українській кіношколі.

Читайте також: Про дикунство Офісу Президента: ЗМІ позбавили акредитації за репортажі з Херсона по команді з ОП - Мусаєва

Директор компанії «Кінокіт» Сергій Самойленко працював (або бував у справах) у Росії, а з другої половини 2019 року був працівником каналу Віктора Медведчука «112 Україна».  На  «Раду» перейшла низка працівників із каналів Медведчука. Серед них — Владислав Матяш, який 2019 року керував інформагентством «112» і працював на каналі Медведчука до запровадження санкцій Ради національної безпеки і оборони. Водночас Матяш брав участь у проєктах компанії Кирила Тимошенка GoodMedia. Зараз Матяш має посаду «медіаексперта каналу “Рада”», а нещодавно отримав від президента орден «За заслуги ІІІ ступеня».

Читайте також: Волонтери шукають автомобілі для фронту, а Тимошенко їздить у гуманітарному Tahoe – Bihus.Info (ВІДЕО)

Інші учасники Нацтелемарафону отримали менші підряди, ніж «Кінокіт».

ПрАТ «Телеканал «Інтер» отримав підряди на 16 млн грн. Його послуги зі створення та поширення контенту в ефірі нацмарафону оцінено по 3 300 грн за хвилину.

За даними «Форбс», телеканали InterMediaGroup знаходяться в жахливій ситуації – у телехолдингу масові скорочення працівників: «Там лише новинна служба залишилася, та й то не в цілому складі. Решту нібито відправили у відпустки».

Основні співвласники компанії – засновник Group DF Дмитро Фірташ (36%), ексголова СБУ Валерій Хорошковський (45%) та нардеп від уже забороненої партії ОПЗЖ Сергій Льовочкін (9%). Частки акціонерів Forbes підрахував на основі відкритих даних.

ТОВ «СЛМ новини» Віктора Пінчука отримало 16,8 млн грн та ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія 1+1» з групи Ігоря Коломойського – 16,3 млн грн.

Читайте також: Внутрішній фронт: поки українці воюють хитровани крадуть

Ціни за хвилину контенту у них також становлять 3 300 грн. Але у контрактах з цими компаніями в розділі «технічні вимоги» були прописані різні пояснення щодо замовленого контенту.

«Плюси» мають «додати впевненості в тому, що українці знаходяться під надійним захистом держави і Збройних Сил України». Їхні теми дозволяють «звикнутися з думкою, що попри усе «життя триває» і «будемо жити». …Новини допомагають відволіктися».

У свою чергу «СтарЛайтМедіа» вказує, що «авдиторія розуміє причинно-наслідкові зв’язки,… глибше розуміє процеси,… розвиває критичне мислення та власне ставлення».

Окрім цього компанія Пінчука вказала, що має «багатий досвід» у проведенні інтерв’ю. Як приклад наведено спілкування з президентом Володимиром Зеленським, його дружиною Оленою Зеленською, секретарем Держдепу США Ентоні Блінкеном та послом США в Україні Бріджит Брінк. 

Ще 9,6 млн грн отримало ТОВ «Медіа скоуп глобал» Андрія Кроленка та Катерини Клименко. Ця фірма має виготовити низку роликів для розміщення на телеканалах Пінчука та Коломойського, що не входять до Нацмарафону – «2+2», «Новий канала», «2+2», «Тет», «ПлюсПлюс», «М1», «Бігуді», «Оце», «М2».

«Національна суспільна телерадіокомпанія України» теж входить до Єдиного телемарафону. Але суспільний мовник не отримав жодного підряду «Центру захисту інформаційного простору України».

Також не отримало грошей ТОВ «Ми – Україна». Ця компанія створена колишніми робітниками ТРК «Україна» Ріната Ахметова. Влітку олігарх відмовився від телеліцензій та утримання каналів. Відтак журналісти знайшли інше джерело доходів та продовжили віщання. Ще до отримання ліцензії на цифрове мовлення від Нацради з питань ТВ, «Ми – Україна» транслювалось у ютубі. Серед спікерів були політики, чиновники та експерти з пулу Офісу президента. 

Читайте також: Внутрішній фронт: новий виток конфлікту навколо "Укрбуду" і знову виринає тінь Татарова

Юрій Ніколов,  опубліковано у виданні  «Наші гроші»


В тему:

 


Читайте «Аргумент» в Facebook и Twitter

Если вы заметили ошибку, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter.

Система Orphus

Підписка на канал

Важливо

ЯК ВЕСТИ ПАРТИЗАНСЬКУ ВІЙНУ НА ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЯХ

Міністр оборони Олексій Резніков закликав громадян вести партизанську боротьбу і спалювати тилові колони забезпечення з продовольством і боєприпасами на тимчасово окупованих російськими військами територіях. .

Як вести партизанську війну на тимчасово окупованих територіях

© 2011 «АРГУМЕНТ»
Републікація матеріалів: для інтернет-видань обов'язковим є пряме гіперпосилання, для друкованих видань – за запитом через електронну пошту.Посилання або гіперпосилання повинні бути розташовані при використанні тексту - на початку використовуваної інформації, при використанні графічної інформації - безпосередньо під об'єктом запозичення.. При републікації в електронних виданнях у кожному разі використання вставляти гіперпосилання на головну сторінку сайту argumentua.com та на сторінку розміщення відповідного матеріалу. За будь-якого використання матеріалів не допускається зміна оригінального тексту. Скорочення або перекомпонування частин матеріалу допускається, але тільки в тій мірі, якою це не призводить до спотворення його сенсу.
Редакція не несе відповідальності за достовірність рекламних оголошень, розміщених на сайті, а також за вміст веб-сайтів, на які дано гіперпосилання. 
Контакт:  [email protected]