Партія Ляшка купувала рекламу на медведчуківських каналах за рахунок держкоштів

|
Версия для печатиВерсия для печати

Радикальна партія Олега Ляшка купила рекламу на "112 Україна" і NewsOne за державні кошти.

Про це повідомляє ВГО “Комітет виборців України” на сторінці організації у Facebook.

"У ІІІ кварталі 2018 року Радикальна партія Олега Ляшка оплатила рекламу на телеканалах "112" та NewsOne за гроші, отримані з Державного бюджету України. При цьому партія підтримує санкції проти цих каналів", - зазначають у КВУ.

За даними організації, упродовж липня-вересня РПЛ витратила на рекламу по ТБ 3 млн грн. Із них 900 тисяч бюджетних гривень отримав телеканал "112 Україна". Гроші було перераховано наприкінці серпня ТОВ "Інформаційне агентство "112Україна" за "розміщення інформаційного відеоматеріалу в ефірі телеканалу". Ще 900 тис. грн. отримала ТОВ "Новини 24" за "розміщення інформаційних роликів в ефірі телеканалу NewsOne (у звіті телеканал названо NEWSONT, але, швидше за все, це граматична помилка).

Попри надання каналам бюджетних коштів, додають у КВУ, у жовтні більшість народних депутатів РПЛ підтримали санкції проти "112" та NewsOne. Відповідну Постанову Верховної Ради підтримали 16 народних депутатів, в тому числі, Олег Ляшко. Офіційно канали підозрюють у використанні «дискурсивних практик російської імперсько-шовіністичної пропаганди».

"З одного боку, Радикальна партія підтримує санкції щодо "112" каналу та NewsOne, звинувачуючи їх у російській пропаганді. З іншого боку, за місяць до голосування в Раді перераховує цим каналам значні суми коштів за розміщення рекламних роликів, що виглядає, м’яко кажучи, нелогічно. При цьому мова йде про витрачання саме державних коштів, отриманих партією з бюджету", – наголосив голова КВУ Олексій Кошель.

Загалом у липні-вересні РПЛ витратила 12,9 млн грн. Третину коштів, 4,8 млн, партія спрямувала на рекламу (3 млн – на рекламу по ТБ і 1,5 млн – на друковані ЗМІ). При цьому із 12,9 млн витрат лише 87 тис. грн були власними коштами партії. Решта – гроші з Держбюджету. Дані відповідно до звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за ІІІ квартал 2018 р.

Нагадаємо, вищезазначені телеканали ведуть прокремлівську інформаційну політику. ЗМІ пов’язують ці канали з українофобом і кумом Путіна Віктором Медведчуком.


В тему:

 

 


Читайте «Аргумент» в Facebook и Twitter

Если вы заметили ошибку, выделите ее мышкой и нажмите Ctrl+Enter.

Важно

Как эффективно контролировать местную власть

Алгоритм из 6 шагов поможет каждому контролировать любых чиновников.

Как эффективно контролировать местную власть

© 2011 «АРГУМЕНТ»
Републикация материалов: для интернет-изданий обязательной является прямая гиперссылка, для печатных изданий - по запросу через электронную почту. Ссылки или гиперссылки, должны быть расположены при использовании текста - в начале используемой информации, при использовании графической информации - непосредственно под объектом заимствования. При републикации в электронных изданиях в каждом случае использования вставлять гиперссылку на главную страницу сайта www.argumentua.com и на страницу размещения соответствующего материала. При любом использовании материалов не допускается изменение оригинального текста. Сокращение или перекомпоновка частей материала допускается, но только в той мере, в какой это не приводит к искажению его смысла.
Редакция не несет ответственности за достоверность рекламных объявлений, размещенных на сайте а также за содержание веб-сайтов, на которые даны гиперссылки. 
Контакт:  uargumentum@gmail.com